21 Nisan 2016 Perşembe

KÖPÜKLÜ KAHVEM

Kahvenin yeri bende ayrı değil,niye bu kadar sevdiğim sebepsiz.Hep diyorlar kahve uyku kaçırır diye belkide ondan içiyorumdur ama nedense uyku kaçırmıyor.Benim uyku bana çok sıkı bağlı kaçmaz. Ben niye istiyorum uykumun gelmesini? 
Uyku bana o kadar saçma geliyor ki, hiç bir şey olduğu için. Bir hiçlik, bir yok oluş.Bunu bilerek severim uykuları,ama gelde kahve içme şimdi.Hani uyku kaçırıyordu? sizin kaçıyormu? benim uyku bana kucak açıp geliyor aksine.Olsun ben yinede içeyim. Sonuçda farklı bir tad veriyor bana,hele köpüğü...O yüzden hep latte içerim.Sadece o köpüğü için,yuvarlak parçacıklara bayılıyorum. Bir kahve köpüğü bile beni mutlu ederken neler etmezki? ben en küçük birşeyden memnun olurum. büyük şeyleri beklemedim hiç.Zaten gelmedide. Ben minik şeylerle yetinirim.Beni pencere önüne koyun elime kahve verin susarım ben,zaten çok konuşmamda ama kahvem köpüklü olsun...
https://www.youtube.com/watch?v=7Li-rNHoqDA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder