20 Nisan 2016 Çarşamba

Mavi

Hatrı kırılmayacak insan var hayatımda. Ona karşı hayırları unuttuğum, evetleri dilimden düşürmediğim tek varlık. Ne değerlidir, ne kadar iyidir. Herkes tanımalı sanki onu. İnsanlar kalp görmeli. Dağları devirecek kadar güçlü, sevgisiyle dünyayı kucaklayacak kadar büyük. Onu herkes tanımalı. Çok sevimli gülücük, umut içinde isyankar cümleler duymalı herkes. Ondan herşeyi dinlemeli. Çok uzakdan bana gerçek olmayan varlığı. Taakİ nefesini yakından hİss edene kadar. Herkes tanımalı onu.itinayla dizilmiş kirpikleri, dünyanın en güzel rengiyle baktığı gözlerini. Ya da kimse tanımasın onu..ben anlatırım herkese denizi,gökyüzünü..ve ben yaşadığımı nefes aldığım adamı. Bekledim. Herşeyiyle en dediğim çokluğum. Bana tek bir renk gelmeliydi. Hayatıma giren en güzel maviydi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder